doporuceni wiki systemu

David Belohrad david.belohrad na cern.ch
Pondělí Listopad 21 15:59:55 CET 2005

Zdravim vsechny,
prosim o radu: rad bych nainstaloval na svou web stranku nejakou formu
content management systemu. Libilo by se mi neco jako
mediawiki. Problem je v tom, ze je to na serveru providera, ktery mi
sice povoluje scripting vseho mozneho, ovsem jako databazovy
system mohu pouzit pouze oracle nebo microsoft access. Zkousel jsem
nainstalovat wiki z www.openwiki.com, tohle funguje, ovsem
neni to pod gnu licenci a tak nejak se mi nelibi jeji graficke provedeni (tohle je ten hlavni duvod :).
Tak bych rad, kdyby mi nekdo poradil, zda
existuje implementace wiki, ktera podporuje msaccess/oracle, umi renderovat
vzorce stejne jako mediawiki a hlavne se da nainstalovat pokud nemate
root access k serveru.
dekuji
db.,