ADSL router -> Slack router -> dva nezavisle sitove bloky

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Listopad 21 17:27:20 CET 2005

On Mon, 21 Nov 2005, Libor Chocholaty wrote:

> Nastavit si nejakou "svoji" proxy, na kterou to neni aplikovano?

Jak jsem rikal:

- dostanu pridelenu privatni IP adresu a jejich DNS server ktery umi
resolvovat
- vsechny packety poslane pak primo ven pres jejich default gateway jsou
zahozeny krome tech na porty 80/443, ty jsou DNATem presmerovany na jejich
"login web".

--
JiKos.