Nelze se pripojit s X-Win32

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Listopad 21 18:18:49 CET 2005

Kdysi jsem míval se StarNetem X-Win32 na Windows řady NT také problémy -
když jsem se snažil používat fonty ze svého serveru s fonty (klasický xfs
z xfree86). Průběh byl takový, že se část zobrazila a pak na něco čekal
(tak podrobně jsem jako vy jsem to nepitval). Nicméně se nemusíte
spokojit s MI/X, můžete použít Xming:

  http://freedesktop.org/wiki/Xming

Slávek.