komunikace pres seriovy port

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Listopad 22 03:12:15 CET 2005

Petr Zapadlo wrote:

> To je prave to, cemu se chci vyhnout, Cecko mi rozhodne nerika pane.
> A navic motat takto jednoduche siotuace dalsi program mi prijde
> divne.

Kdyz ne C, tak zkuste Perl nebo Pythoon. Rozhodne je to jednodussi nez C,
kdyz se to budete teprve ucit. Ostatne, bezne se pouziva vyraz "perl script"
... :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz