Nelze se pripojit s X-Win32

Úterý Listopad 22 11:30:50 CET 2005

On Mon, 21 Nov 2005, Petr Vojnar wrote:

> Tak sem prisel na to, ze narozdil od Windows 98 ma paket s odpovedi v XP
> nespravny kontrolni soucet (vzdy) a ma o 12 bytu delsi hlavicku kvuli
> tomuhle:

Ze by dva NOPy dokazaly sezrat 12 bajtu? Mozna jste to nezkopiroval cele.

> Pak jsem zkusil jiny X server (MI/X) a zjistil jsem, ze je to u nej uplne
> stejne (kontrolni soucet a delsi hlavicka), jenze on funguje!

V tom pripade asi bude ten kontrolni soucet (mluvime o IP nebo TCP
hlavicce, ano?) prece jen spravny, protoze jinak by jadro oba pakety
zahodilo (a to pomerne tise a nenapadne). To jste chytal jakym
programem? Etherealem? A ten rikal, ze je kontrolni soucet chybny?