kopirovani vfat (Win98) souboru

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Listopad 22 11:26:44 CET 2005

Tosuja wrote:

> Otazka nezni cim kopirovat, ale jak pripojit onen oddil. Ja pripojuji
> FAT32 oddil s temito parametry:
> "defaults,showexec,noauto,users,umask=022,iocharset=iso8859-2,codepage=852"

Nechci vam do toho kecat, protoze linux neni moje silna stranka, ale Win98
(ktere tazatel zminoval) pracuji v kodu windows-1250. Takze pokud si
uzivatel vytvoril soubor "Stastná streda.doc", tak se název bud zkopiruje
blbe, nebo se soubor odmitne zkopirovat. S_s_hackem a T_s_hackem maji totiz
ve windows kodovani trochu jiny kod nez v CP852.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz