adaptec hostraid aic7902 pod CentOS 4

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Listopad 22 16:59:40 CET 2005

On Tue, 22 Nov 2005, iko wrote:

> mam problem. mam server IBM a v nom je hostraid aic7902. je to "akoze"
> raid. z adaptecu sa mi podarilo stiahnut driverdisc pre RHEL4 (mal by
> byt binarne kompatibilny), ale anaconda mi ho ignoruje. ked som skusil
> nahodit v rescue mode ten modul rucne (insmod a320raid.ko), dmesg mi
> napisal:
> a320raid: no version for "struct_module" found: kernel tainted.
> a320raid: version magic '2.6.9-5.EL 686 REGPARM 4KSTACKS gcc-3.4' should
> be '2.6.9-5.0.3.EL 586 REGPARM 4KSTACKS gcc-3.4'

To znamena ze ten driver byl zkompilovan oproti mirne jinemu kernelu - Vas
kernel byl zkompilovan pro architekturu '586' kdezto ten modul je
zkompilovan pro '686'.

Muzete zkusit bud pozadat vyrobce driveru o preklad proti tomuto kernelu,
nebo muzete zkusit modprobe -f, ci si muzete svuj distribucni kernel
zkompilovat pro architekturu '686' a pak Vam ten modul insmodnout pujde i
bez force (za predpokladu ze ovsem vlastite 686-kompatibilni
architekturu).

--
JiKos.