kopirovani vfat (Win98) souboru

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Listopad 22 18:56:07 CET 2005

Přesně tak - i v rámci Windows se může stát, že jedním programem soubory
zabalíte a jiným rozbalíte češtinu špatně. Prostě pokud "pakovač" nastaví
FS_FAT_, pak musí jména převést na OEM a naopak pokud nastaví FS_NTFS_,
pak jména nesmí být v OEM. Jinak budou problémy.

Ale protože jsme utekli od původního tématu, tak buď další diskusi
ukončeme, nebo změňte i předmět.

Slávek.