kopirovani vfat (Win98) souboru - format ZIP

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Listopad 22 19:34:40 CET 2005

Přímo kódování bohužel ne. V tom archivu je uvedeno "hostnum" (případně
kombinace "hostnum" a "hostver"), podle kterého by mělo být kódování.
Neuvádí ale znakovou sadu - tu musíte znát podobně jako při mountování
VFAT. Jenže se ale vyskytují i programy, které v tom udělají zmatek -
použijí FS_FAT_, ale jména do archivu uloží CP1250.

Slávek.