resolving dvou adres

David Belohrad david.belohrad na cern.ch
Čtvrtek Listopad 24 00:07:28 CET 2005

Zdravim vsechny.
Mam nainstalovane gentoo a pripojuji se pres dhcp na wireless modem,
ktery mi prideli DNS servery. Pak vytocim pptp na privatni pracovni sit,
ktera ma jiny DNS server. Tento dns server mi doda informace take o
pocitacich firemni site, ktere jsou za firewallem. Chtel bych nastavit
system tak, aby pri prichodu na 'obecnou' sit (tedy pres eth1) system
pouzil DNS ktery mi dodal adsl modem a pokud zadam adresu z rozsahu meho
zamestnavatele tak aby se pouzivala DNS kterou obdrzim pres VPN. Nemam
vubec zadny napad jak to zaridit.
Ma nekdo podobnou konfiguraci?
diky
david