Cyrus a automaticke vytvaranie folderov/mailboxov

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Listopad 25 01:20:51 CET 2005

Ernest Beinrohr wrote:
> Zdravim, pred casom som presiel na cyrus imap a mam s nim trocha
> problemy. Postu si triedim nadalej upravenym .procmailrc, ktory vyzera
> takto nejako:

No kdyz uz pouzivate procmailrc, tak si definujte pravidlo filtru.
Bude definovane jako
:0 fhw
* ^.*
| /usr/local/bin/mujskript.pl

a preda header zpravy do skriptu mujskript.pl. Skript si napred sam vymysli
datum a podiva se, zda existuje takovy adresar a v pripade nutnosti ho
vytvori. Pak preda header zpravy nezmeneny zpet. Tusim, ze se to dela
prostym vypsanim
    print $ARGV[0];
Pisu to z hlavy, tak v tom muzu mit nejakou chybu.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz