cyrus, sieve a upozorneni na mobil

Pavel Voch pavel.voch na prodeco.cz
Pátek Listopad 25 09:28:35 CET 2005

Krištof Petr wrote:

> require ["notify","fileinto"];
>
> if anyof (header :contains "subject" "TEST") {
>       notify :method "mailto"
>              :options "testuser na firma.cz"
>              :message "From: $from$ Subject: $subject$ - $text[20]$";
>       keep;
> }
>
> else {
>      keep;
> }
>

> Ma to nejake mouchy, to rychle zjistite :-D

To je k nicemu vzhledem k tomu, ze adresa odesilatele upozorneni (Mail
sieve subsystem...) a Subject (New mail ...) zabere celou sms, kterou
eurotel pusti na mobil. Jestli jsem to pochopil dobre je mozne nastavit
pouze telo zpravy. Ne subject a ani adresu odesilatele.

V tom pripade zustava jeste druha moznost poslat to jako normalni kopii
mailu, ale je mozne poslat takto pouze cast zpravy?

Pripadne treti moznost predhodit zpravu nejakemu externimu skriptu,
ktery by ji upravil a odeslal. Slo by to?

Pavel Voch