PLINK.EXE a přesměrování portů

Michal michaels na centrum.cz
Pátek Listopad 25 10:04:25 CET 2005

Ahoj,

Není až tak tolik o Linuxu ale o SSH. Mám klienta, který je za FW a
uvnitř sítě mám Linux, který nemá přímý přístup ven a já bych jej
občas potřeboval.

Zatím to řešíme tak, že se on ze své stanice pomocí PLINKU přihlásí
skrz SSH na můj Linux a já pak lezu dovnitř na ten linux přes
přesměrované porty - něco jako -R 5022:IpLinuxu:22

Má to ale nedostatek - ten linux, kde běží SSH server, poslouchá na
portu 5022 ale jen lokálně.
Jde to nějak nastavit, aby poslouchal na všech rozhraní? Už to řeším
déle, ale zdá se mi, že u -R to nejde.

jediné řešení pak je, že na tom SSH serveru si pak pustím druhý SSH
tunel opačným směrem s parametry -g -L 6022:localhost:5022 ....

Díky

M.