kopirovani vfat (Win98) souboru - vyreseno

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Listopad 25 11:29:07 CET 2005

Pokud se "správnou češtinou" připojena jak zdrojová složka, tak cílová
složka, pak by soubory rozhodně měly být všechny. Tedy za předpokladu, že
názvy neobsahovaly ještě jiné nesmyslné znaky (například poštovní klient
Mail602 je schopen při ukládání příloh do jmen souborů dát takové šílené
znaky, že pak takové soubory někdy nelze přečíst, smazat, ani s nimi
jinak manipulovat).

Slávek.