OT: IBM ServerRaid

Temporary temporary na jannovak.cz
Sobota Listopad 26 19:50:47 CET 2005

Zdravim,

mam na serveru OS Debian 3.1, IBM ServeRAID-6i verze  7.00.17
v jadru zavedeny modul ips a nasel jsem i utilitku ipssend
a prave obsluhy te utlility se tyka muj dotaz.
V serveru mam 3 HDD, Raid-5, kapacita disku byla dovrsena a tak jsem
zakoupil dalsi disk a strcil ho do stroje.

Bohuzel jsem nevykoumal jak pole nafouknout, resp. jakym zpusobem
zvetsit muj dosavadni LogicalDrive.

Jaky je postup zvetseni diskove kapacity?

Kde se nachazi srozumitelna dokumentace? Mam pocit ze se mi ten pravy
dokument zamerne vyhyba.

ipssend  GETCONFIG 1 ld

Logical drive number 1
    Status of logical drive        : Okay (OKY)
    RAID level                     : 5
    Size (in MB)                   : 140012
    Write cache status             : Write back (WB)
    Number of chunks               : 4
    Stripe-unit size               : 8 KB
    Access blocked                 : No
    Part of array                  : A

    Array A stripe order (Channel/SCSI ID)  : 2,0 2,2 2,4 2,5

ipssend  GETCONFIG 1 pd

       Target on SCSI ID 0
          Device is a Hard disk
          SCSI ID                  : 0
          PFA (Yes/No)             : No
          State                    : Online (ONL)
          Size (in MB)/(in sectors): 70006/143373728

etc.....  mam 4 schodne disky, vsechny OnLine (ONL)

Diky za kazdou uzitecnou radu !

--
temorary