[Vyreseno] RE: yum update na Fedora Core 4 konci chybami

Zdeněk Habala zdenek.habala na ais.cz
Úterý Listopad 29 07:56:34 CET 2005

> Subject: Re: yum update na Fedora Core 4 konci chybami

> A mel jste pred tim pripojene nejake jine repository? Pokud
> ano pravdepodobne se vam updatoval balicek z tohoto
> repository. Odnistalujte problemovy balicek pomoci volby
> --nodeps a znovu naistalujte pomoci yumu.

Tak jsem to tak udělal, napřed jsem odinstaloval konfliktní balíčky
postgreSQL*, a zbyl tam jen problém s pythonem, tak jsem ho také
odinstaloval, bohužel ale jako python*, a bylo to cele v .... protože to
odinstalovalo i yum (všiml jsem si toho pozdě). Tak jsem si pak přes rpm
nainstaloval znovu yum (plus pál dalších závislých balíčků s pythonem) z rpm
z rpmfind.net. A od té chvíle to zase funguje.

Takže díky.

Zdeněk