Debian testing i386 vs. AMD64

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Listopad 29 08:49:40 CET 2005

On Mon, 28 Nov 2005 13:50:48 GMT, Jan Houstek <Jan.Houstek na mff.cuni.cz> wrote:

>  Funguje, ale na vetsinu veci vyrazne pomaleji, nez 32bit verze. EM64T je
>  podivny bastl a neda se s nativnim AMD64 srovnat. Pokud za kazdou cenu
>  chcete 64bit od Intelu, poridte si Itanium (i kdyz ani to nemusi byt
>  vyhra :)

	Obecně se říká, že kód pro AMD64 je na AMD cca o 10% rychlejší
a na Intelu o cca 10% pomalejší - to jsem četl někde na cdr.

	O 64 bitech na Xeonu bych osobně uvažoval jenom kvůli tomu, že je
tak možné přímo adresovat víc paměti (už není limit 2GB / proces a
4GB / celý systém - teda doufám), jinak to nemá smysl.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860