kppp - pripojeni hned pri startu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 29 09:49:17 CET 2005

Dne pondělí, 28. listopadu 2005 23:40 Miroslav Kolombo <kolombo na kolombo.cz>
napsal(a):

> Tak jsem si rikal, nekdo se pta na to co bych taky potreboval a ted
> tohle :-(

ja mu neodpovidal, tak preposilam:

Zkus dat do ~/.kde/Autostart odkaz na aplikaci kppp, ktera bude volana takto:
kppp -c <account_name>

--
laus je na návštěvě u Clintona a ve volné chvíli se ho ptá : "Jak to děláš, že
jseš tak v balíku?" Clinton jej zavede k oknu a povídá : "Vidíš to letiště?"

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq