Routovaci tabulka

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Úterý Listopad 29 11:10:40 CET 2005

"Michal Jezek" <kiwi.fon.tis na atlas.cz> wrote on 24.11.2005 12:19:02:

> Zdravim vsechny.
> Mam PS se dvemi sitovymi kartami a Slackware 10.2. Rozchodil jsem na
> nem forwardovani mezi kartami a dalsi souvisejici veci. Pridal jsem
> rucne routy nad jednotlivymi rozhranimi (asi 20 radku) a vse
> funguje. Jsem asi ale tupoun, protoze nemohu prijit kam mam zapsat
> tyto routovaci pravidla aby byly k dispozici i po restartu masiny :-[[[[
> Diky za pripadne rady.
> braun.atlas.cz http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=84530

Diky za rady. Nakonec jsem to sesmoulil tak, ze jsem vytvoril skript zvany rc.route a ten volam ze skriptu rc.inet1. Musel jsem ale jeste navic sahnout do rc.M aby se mi nejdrive natahly ovladace a pak teprve startovala sit. Nevim proc to bylo obracene, ale takhle to funguje dobre.
      Jeste jednou vsem diky.