Jak chranit sit pred viry z webu?

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Úterý Listopad 29 15:22:21 CET 2005

> Idealni reseni, myslim, ze jsou chvile, kdy bychom o tyto sluzby velmi
> stali, ale asi by to
> bylo by velmi drahe a nepodarilo by se na to ziskat zadny

U vas by to az tak drahe ani slozite byt nemuselo - stacilo by zavolat
zrizence a premistit zamestnance mezi pacienty ;)

> grant. Musime
> hledat nejake levnejsi reseni.

No ja na vycisteni pocitace pouzivam spybot http://www.spybot.info/
To je ovsem reseni az ex-post a tudiz nekdy uz muze byt pozde. Ma
sice i nejakou imunizaci, ale tu jsem zatim nemel odvahu vyzkouset.
Jinak na stanicich bezi avast, ktery ma i nejaky script blocker (jak
hodne ucinny nevim - zatim - cca. rok - se mi v siti zadne viry neusidlily
;)
Na proxy mam sice squid, ale zadne stranky (zatim) nefiltruji. Antivirovym
a antispamovym filtrem (amavis, clamav, spamassassin) prochazi jen posta ...

Zdenek Prchal