usb wifi MSI US54G

Jiri Klimes klimes na centrum.cz
Úterý Listopad 29 15:51:04 CET 2005

Martin Kraus wrote:

> zdar a silu,
>   ma nekdo zkusenosti s usb wifi MSI US54G? nasel jsem jakysi ovladac na
> "http://rt2x00.serialmonkey.com/", ktery by mel fungovat, ovsem je to
> beta.
>
> uzil jsem si rozbihani usb wifi od edimaxe(ok podle abclinuxu), kdy jakysi
> prapodivny ovladac me nakonec seknul tucnaka, se radsi zeptam, nez se zase
> navezu do neceho podobneho.
> za podnety dekuji
> s pozdravem
> mk

Cau,

ten ovladac pouzivam (mam Asus WL-167g) a funguje dobre. Umi i monitor mod,
takze podporuje kismet.

To, ze je beta je dano tim, ze je to unifikovany ovladac pro vice cipsetu
(rt24xx, rt25xx). Puvodne byly ovladace oddelene (ty lze taky pouzit ale
myslim, ze se uz jen udrzuji), ale ted se snazi zahrnout je do jednoho.

Ja si vzdy cas od casu stahnu posleni verzi z CVS (nighly tgz) a prelozim.
A neni s tim problem.

Jirka