Debian testing i386 vs. AMD64

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Listopad 30 07:54:40 CET 2005

On Tue, 29 Nov 2005 09:52:23 GMT, Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz> wrote:

>  Intel ma v procresorech PAE a umi adresovat az 64 GB RAM (36 bitu)
>  pomoci strankovani 4GB stranek. Takze 4GB na system uz davno (tusim od
>  doby Pentia Pro) neplati.

	O tom vím, ale schválně jsem to neuvedl, protože to považuju za
nepoužitelné, protože:

- je to pomalé
- limit 2GB / proces zůstává
- umí to jenom Xeony (ne P4/Celeron) a většina starších desek víc než 4GB
stejně nepodporuje, protože Microsoft se na tuto technologii vykašlal (a
dobře udělal :), takže se výrobci hardware s laděním této technologie moc
netrápili

	Schválně - kdo znáte někoho, kdo PAE používá? :)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860