[VYRESENO] Re: apache mod_ssl IE na ....

Petr Bartel cyber na irix-servis.cz
Středa Listopad 30 13:04:18 CET 2005

Petr Bartel wrote:
> Bry dopoledne,
> mel bych tu jeste jeden problemek.Mam apache v nasledujici konfiguraci
>
> Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.4.0-4 mod_ssl/2.0.54
> OpenSSL/0.9.7g Server
>
> a snazim se poskytovat webmail
>
> takze mam virtual hosty
>
> <VirtualHost *:80>
>         ServerAdmin webmaster na nekde.cz
>         DocumentRoot /usr/share/squirrelmail/
>         ServerName webmail.nekde.cz
>         AddDefaultCharset ISO-8859-2
> </VirtualHost>
>
> <VirtualHost *:443>
>         SSLEngine on
> [...]

Takze cely zakopany pes byl v tom ze se mi podarilo vygenerovat vlastni
CA ktera mela ve svem certifikatu CA:FALSE takze byla neduveryhodna
vzdy, mohlo za to pravdepodobne nastaveni v openssl.cnf kde v sekci
CA_default je nasmerovani na sekci usr_cert kde je CA:FALSE vyreseil
jsem to tedy na dobu vygenerovani CA odkazem na sekci v3_ca kde je
CA:TRUE a po vygenerovani CA jsem zmenil zpet. Generoval jsem pomoci
CA.pl -newca. Jestli to jde nejak jinak rad se poucim.

Tak diky

       Petr