ADSL modem Speedtouch Home POTS - zprovoznění

Martin anda martin.sanda na balustrada.cz
Steda Listopad 30 14:01:31 CET 2005

> Ehmmm, pokud mate opravdu nastaveno IP 10.0.0.17 na ethX, pak patrne
> nepracujete s modemem v bridge modu ...
>
> A yast opravdu, ale opravdu nema co s modemem komunikovat.
>
> Tip: Zkuste si spustit treba Firefox (nebo jiny oblbeny brower) a zkusit, co
>
> se Vam objevi po zadani http://10.0.0.138. A pak si nastavte modem dle ctene
>
> libosti ...

To jsem samozejm udlal, jenom si nejsem jist, jak nasstavit ten bridge md.
Nevm si rady s porty, kter mi modem nabz a nevm, jak se na n dostat z
Linuxu. Prost nastaven "forvard" na prvnm portu v poad (bylo to tam
dokonce defoltn) zjevn nepomh.
Poud v Linuxu dm pppoe -I eth0 -A tak vype chybovou hlku.

Dal informace o konferenci Linux