ADSL modem Speedtouch Home POTS - zprovoznění

Martin ©anda martin.sanda na balustrada.cz
Støeda Listopad 30 14:01:31 CET 2005

> Ehmmm, pokud mate opravdu nastaveno IP 10.0.0.17 na ethX, pak patrne
> nepracujete s modemem v bridge modu ...
>
> A yast opravdu, ale opravdu nema co s modemem komunikovat.
>
> Tip: Zkuste si spustit treba Firefox (nebo jiny oblbeny brower) a zkusit, co
>
> se Vam objevi po zadani http://10.0.0.138. A pak si nastavte modem dle ctene
>
> libosti ...

To jsem samozøejmì udìlal, jenom si nejsem jist, jak nasstavit ten bridge mód.
Nevím si rady s porty, které mi modem nabízí a nevím, jak se na nì dostat z
Linuxu. Prosté nastavení "forvard" na prvním portu v poøadí (bylo to tam
dokonce defoltnì) zjevnì nepomáhá.
Poud v Linuxu dám pppoe -I eth0 -A tak vypí¹e chybovou hlí¹ku.

Dal¹í informace o konferenci Linux