TMDA na SPAM ?

Michal michaels na centrum.cz
Středa Listopad 30 15:44:03 CET 2005

Ahoj,

Mám u zákazníka SENDMAIL na bráně do internetu a je nastaven jen jako
SMTP gateway tj. maily zvenku přebírá a přeposílá na SMTP dovnitř
sítě.

A zákzaník chce nějaký spam filtr. Greylist se mu moc nelíbí,
spamassasin zase žádá následné učení apod.

Našel jsem http://www.tmda.net což je vlastně něco jako potvrzování
odeslaných mailů. Vůbec ale netuším jak to nastavit na serveru, který
je jako gateway tj. přeposílá vše dovnitř? Zrovna tak se to týká
nastavení případného spamassasinu.

Vím, že je to hodně nespecifický dotaz, ale nic se mi vygooglit
nepodařilo a na stránkách dokumentace počítá s tím, že pošta končí
právě na tom serveru, kde je TMDA resp. spamassasin.

Díky

--
  Michal