Re: SSH - použitý port (bezpečnost) - omluva za metaFAQ

Tomas Rett testrett na gmail.com
Středa Listopad 30 21:52:38 CET 2005

Omlouvám se, ještě jednou bez Meta FAQ, porušil jsem pravidla konference a
citoval i MetFAQ řádek.

Tohle si musím prostudovat, CAP_NET_BIND_SERVICE je na mě moc silné kafe.
Můžete mi doporučit literaturu ? Já mám akorát Skočovského a z něj čerpám
poučení. Je jasné, že jsem se špatně vyjádřil ("connect ano").

Jinak moje obavy o bezpečnost ssh tento thread vcelku rozptýlil.

Podobný problém je u mě s portem 27004, kde nám běží licenční démon. Chtěl
jsem, aby bylo možno se z Internetu dostat do demilitarizované zóny, to
údajně možné je, ale dál už ne. Problém je obdobný jako s tím přihlašováním
pomocí ssh do práce (to je přes podobný port jako jsem uvedl v mailu,
nepamatuji si ho, musel bych se podívat do poznámek), lic.server běží mimo
DMZ.

Tomáš Rett

--
Tomáš Rett, tel. 2 4403 2121