Uprava dev-lang/php-5.0.5-r1 ebuild v Gentoo

Sniper_2 sniper_2 na centrum.cz
Neděle Říjen 2 14:20:40 CEST 2005

Zdravim,
    potreboval bych poradit s "upload progress meter" z
http://pdoru.from.ro/

Chtel bych ho pouzit, na serveru mam gentoo, ale nechci porusit vazby
portage, tudiz mi napada nejak zakomponovat patch do
	/usr/portage/dev-lang/php/php-5.0.5-r1.emerge

Nevite nekdo jak na to?

Na cz.php.net (jestli jsem to dobre pochopil) jsem se dozvedel ze tento
patch se bude vyskytovat od verze 5.1 v php. Coz mi prijde moc dlouho
cekat na tuto verzi.

Pripadne neznate nekdo nejakou jinou variantu, jak zobrazovat stav
uploadu souboru pomoci php. Java class nepripada v uvahu.

Diky Zdenek