Re: samovolně otevřené porty 110,25,119

Miroslav Pragl - Mailing Lists lists.subscriber na pragl.cz
Pondělí Říjen 3 13:43:50 CEST 2005

mrknete do etc/xinetd.d nebo jak se adresar v rh jmenuje - tam je konfigurak pro sluzby spoustene prave pres xinetd. nastavit disabled=yes nebo enabled=no (nevim z hlavy) a pak service xinetd reload ci restart

MP