Obnoveni dat na disku ext3 - jakou distribuci pouzit?

Dan Ohnesorg dan.ohnesorg na gmail.com
Pondělí Říjen 3 14:20:31 CEST 2005

On 10/3/05, Oqak <node.ch na centrum.cz> wrote:
> [...]

Nu coz zkusenost pro priste, at to jde nebo ne, tak kdyz disk neni
odmountovany a objevi se misto nej jiny, tak jadro proste porad
pouziva ten stary.

> ve Woknech kdyz odpojim disk a pripojim jiny se mi tohle nestalo.

Tam se disky take nemountuji.

> Disku mam habadej, stacil by mi lehky how to, kterak vyhledat zalozni
> superbloky a jaky sektor kam zkopirovat. Disk ma 80G v  1 partiton, nevim,
> kolik jich tam je.

Zalozit na novem disku stejny souborovy system a mkfs napise kde
superbloky udelal, to si zapsat a pouzit to na disku puvodnim. Na 80G
jich bude asi hodne, minimalne tak 32. Ta cisla se potom predhazuji
fsck az to zabere (a nebo ne)

zdravim
dan