IPv6 tunel za NAT

vorner michal.vaner na kdemail.net
Neděle Říjen 2 23:13:14 CEST 2005

Dobrý den,
pokoušel jsem se zprovoznit IPv6 tunel od xs26.net. Bohužel, bez výsledku.

Hádám, že problém bude v tom, že jsem za dvojitým NATem. Když sem jim do
formuláře na webu dal svoji lokální adresu (192.168.2.101), tak mi ji to
odmítlo, když sem tam dal adresu z whatismyip.com, tak mi to sice tunel
vytvořilo, ale již se mi jej nepodařilo zprovoznit.

Když jsem při vytváření tunelu na své straně zadal jako lokální adresu tu,
co sem napsal do formuláře (tu z whatismyip.com), tak se mi pakety ani
neroutovaly ven, jen mi to házelo chyby address unreachable.

Když sem místo toho dal svoi lokální adresu, tak se sice pakety vysílaly ven
(našel jsem to v etherealu), ale již nic nepřicházelo zpět. Očividně se to
někde zaseklo, ale nevím kde. Netušíte, co můžu dělat špatně a jestli je
vůbec tunel za NAT podporován?

Děkuji mnohokrát za jakékoliv nasměrování.

--
Windows are like...
Windows. dirty and fragile.