iptables: Ftp za firewallem na lokalni server

fnuki fnuki na quick.cz
Úterý Říjen 4 10:20:17 CEST 2005

Pochopili jste to spravne, co se tyce DNS, jet disketova FW s casching DNS
a ve vnitrni siti je kolem 20 pocitacu. Ftp pristup z vnitni site neni
uplne nezbytny
(maji sambu) ale pro poradek se to hodi. presmerovani portu jak radite
jsem dal
ale vysledek je porad stejny. I s maskaradou se o moc dal nedostanu.

Da se nejak stopovat paket? Na diskete je syslog vypnuty, neni kam
zapisovat,
ale dalo by se nejak sledovat co se s paketem deje?

Co chci je aby pokud z vnitrni site nekdo zadal pripojeni na nasi
verejnou ip
aby FW jednoduse poslala pozadavek na vnitrni stroj. Jak uz jsem psal,
z webem, mailem, ssh... to funguje, premyslim proc se to ftp nechce spojit.

Honza