Re: Milan Keršláger

tropikhajma na seznam.cz tropikhajma na seznam.cz
Úterý Říjen 4 15:09:00 CEST 2005

Díky, ale tuto adresu jsem již zkoušel a neodpověděl mi. BTW google ji najde na 1620 stránkách, takže spamboti už ho mají  :-)

Už mi to připomíná historku, kterou mi kdosi vyprávěl:
Admini kdesi čistili nějaký seznam zaměstnanců a narazili na jméno, který nikdo z nich neznal. Začali posílat maily, ICQ, hledali na webu, atd. všude možně, ale nic nemohli o něm zjistit. Nakonec (po několika hodinách) jednoho z nich napadlo - co kdybysme se k němu zašli zeptat, jsou to vedlejší dveře...