beh vetraku na notebooku HP

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Říjen 4 23:56:14 CEST 2005

TTom napsal(a):

> Situace je nasledujici, v linuxu se vetrak nespousti, nebo spise se toci
> velmi pomalu.Ani po delsi praci se nijak vyrazneji neprojevuje, jakmile
> ale nebootuju do nejmenovaneho OS tak je teplota skoro 60 °C a vetrak
> zurive chladi.
>
> Mohlo by to mit souvislost s acpi

ANO.

Co vám vadí na tom že se větrák netočí pokud je cpu vlažné ?

PS. Mě se zadřel ventilátor na CPU přitom Linux běhal OK po nabotování
windows se to hned kouslo, pak jsem přišel na to že je to tím
ventilátorem, pod linuxem bez ventilátoru se chladič vždy na chvíli
zahřál a potom zase schládl podle toho jak se v linuxu pracovalo, kdešto
pod windows i když se nic nedělalo tak byl za 1s tak vřelej že jsem na
něm neudržel prst. (Naštěstí to vydržel a po koupi nového ventilátoru
funguje dodnes AMD 300Mhz)

|    ICQ    179223500                    |

Pro mnohé lidi znamená přemýšlet jenom přestěhovat předsudky na jiné místo.
		-- William Saroyan