Kernel panic & Segmentation fault -- delsi popis problemu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Říjen 5 00:12:23 CEST 2005

Jaroslav Prodelal wrote:
> Dobry den,
>
>   rad bych se zeptal, zda nemate nekdo tuseni cim by mohlo byt
> zpusobene nasledujici:
[...]
> Je tam RAID0 pres ty dva disky, resp. pres 2 partition, pro '/' a ten
> se poskodil. Nabootoval jsem z jineho distra, opravil pomoci e2fsck
> -y -v /dev/md0 a bylo to OK. Hlasilo to, ze to nema super-block nebo
> ze je poskozeny.
>
> Po dalsim bootu OK, pak se to zase rozpadlo, tak znova a znova
> nekolikrat.

To mi pripada jako HW zavada. Zkuste test pameti (memtest86), otestovat
integritu povrchu disku, vymente (alespon na chvili) zdroj.

> Druhy stroj tyto problemy nema a je to uplne stejne zelezo.

Ja nevim, proc se vsichni domnivaji, ze:
1) novy vyrobek nema zadne vady
2) pokud ma vadu, tato se projevi okamzite
:-)

> Nevite, co by to mohlo znamenat?

Je to rozbity :-)
Ale vazne. Pokud mate k dispozici dva identicke stroje, zkuste ten fungujici
rozebrat a v tom vadnem postupne nahrazovat jednotlive dily. Nekdy clovek
dojde az tak daleko, ze to je vada mainboardu nebo CPU. Mate vyhodu, ze mate
za co menit. Kdyz mate doma jedno PC a nejde, je to horsi.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz