Zvýrazni pozici myšího kurzoru na obrazovce

cepl@surfbest.net ceplma na gmail.com
Středa Říjen 5 21:08:14 CEST 2005

Dobrý den,

dostal jsem teď práci, která spočívá v tom, že mastím nějaká
data v Excelu a tak po pěti letech znovu používám pořádně
Windows. Ke svému zděšení jsem objevil i některé věci, které se
mi docela líbí (kromě toho, co jsem očekával, totiž že tady je
spousta věcí, která mě štve). Jedna maličkost: dá se nastavit,
že když se zmáčkne samotné tlačítko Ctrl udělají se kolem
myšího kurzoru takové jako velké kruhy, které se smršťují
směrem k tomu kurzoru, což je míněno jako ukázání aktuální
pozice kurzoru. Sice to má některé mouchy (asi by to chtělo trochu
delší stisknutí toho Ctrl, protože takhle se to objevuje trochu moc
často), ale jinak mi to připadne mnohem praktičtější nežli
xeyes/keyes atp., se kterými jsem se nikdy pořádně nezžil. Nevíte
jestli něco takového existuje pro Xka (resp. KDE)?

Děkuji,

Matěj