Re: Usínaní a hibernace na Mandriva 2005 LE a Compaq Presario

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Říjen 6 12:18:06 CEST 2005

Když jsem s tím experimentoval na fedoře, tak jsem mj. měl také
problémy se zvukem. Zvukový démon KDE artsd nepřežil hibernování,
musel jsem do nějakých skriptů dát, aby se před hibernací vypnul a
potom zase zapnul. Další řešení je nepoužívat artsd

--
S pozdravem
Tomáš Krbec