Hledani uzkeho mista ve vykonu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 6 15:04:34 CEST 2005

Pavel Kankovsky wrote:
: On Tue, 4 Oct 2005, Jan Kasprzak wrote:
:
: > 	A to podle me budto oprofile neumi (aspon to neni uplne
: > jednoduse popsano v dokumentaci ani ve FAQ - je tam videt ze perf
: > countery to pouziva jen jako pocitadlo instrukci/casu jemnejsi nez
: > systemovy casovac, ale nevidim tam nic o tech cache/TLB misses a
: > podobne), nebo je to prilis velky kanon na vrabce (ze meri i odkud se
: > co volalo a tak podobne, coz ja nepotrebuju).
:
: OProfile umi merit leccos, akorat se to musi zapnout pres
: opcontrol --event (viz napr. seznam udalosti pro P4:
: http://oprofile.sourceforge.net/docs/intel-P4-events.php3)
:
: Pro dane ucely je to ale asi potreba nejak nekonvencne agregovat, i kdyz
: mirne drevacky by to slo udelat tak, ze by se kazdych N sekund ulozila
: aktualni data a profiler vynuloval. Ulozena data by se prohanal
: opreportem a vysledne hodnoty by se secetly dohromady nejakym jednoduchym
: skriptem.

	Jo, ale na to nepotrebuju oprofile a stacilo by mi nacist
ty perfcountery. Cili hledam nejakou dokumentaci k tomuto
(a k tomu, jak vysledky interpretovat).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |