vice verzi MySQL na jednom stroji

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 16:35:59 CEST 2005

Dobry den,
mozne to pochopitelne melo byt (mam takto overen soucasny beh dvou verzi
FirebirdSQL). Po instalaci musite urcit, kam ma dalsi verze ukladat
data, aby spolu data nekolidovala a na jakem ma pracovat portu. Pro
pristup z PHP je treba u pripojeni ve scriptu dopsat port, pokud jej
nenapisete PHP se budou pripojovat v dannem scriptu na defaultni port
(tj. myslim 3306), takze pripojeni pak bude vypadat nejak takto (po
nastaveni druheho MySQL na port 3320):
<?php
//db connection
mysql_connect('server:3320','uzivatel','tajne_heslo');
?>

Omlouvam se, pokud mam chybu v mysql_connect, ale na databaze pouzivam
knihovnicku ez_sql (http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=664 ).
	S pozdravem a pranim uspechu
		MaReK Olsavsky