Optimální využití pamÄti?

Peter Surda surda na shurdix.com
Pátek Øíjen 7 10:41:59 CEST 2005

On Fri, 7 Oct 2005 09:20:05 +0200 "Ing._Pavel_PaJaSoft_Janou¹ek"
<PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

>	Zará¾í mne, ¾e jádro stále rezervuje tìch +-180MB pro cache,
>aèkoli systému evidentnì dochází pamì» a rozhodnì by ji chtìlo pøidat.
Uvaha je taka, ze ked mas malu cache, musis viac robit s diskom.

>	Lze nìjak jádro (zápis do /proc, nikoli rekompilace) donutit, aby tu
>pamì» rad¹i smysluplnì vyu¾íval ne¾ ji vìnoval do cache a pak takto vztekle
>trashoval (viz iowait)
Za prve vobec nie je iste, ze potom bude trashovat menej :-). Ale pokial viem,
jadro 2.6. na to nejaky parameter ma ale nepamatam, ako sa vola.

>PS: Nevíte nìkdo o novém zpùsobu, jak Outlook 2003 SP1
Je to natolko nevyhnutne ho pouzivat?

S pozdravom,
Peter

--