/usr/sbin/useradd a pøepis _souborù _verzí z /etc/skel

Peter Surda surda na shurdix.com
Pátek Øíjen 7 11:28:32 CEST 2005


On Thu, 06 Oct 2005 16:08:15 +0200 Karel Zak <kzak na redhat.com> wrote:

>Mozna ti to bude znit divne, ale jako nejvetsi
>problem distribuce z pohledu zakazniku nejsou neopravene chyby, ale
>naopak moc oprav u veci ktere je netrapi (to je realny feedback od
>zakazniku!).
Dufam ze to nebude zniet ako flejm, ale podla mna takyto zakaznici by mozno
urobili lepsie, keby pouzivali Windows. Ved nikto ta nenuti ten update
instalovat.

Mam vlastnu distribuciu a aj ked mam menej zakaznikov ako Red Hat, taketo
pomerne jednoduche chyby mam vo zvyku opravovat hned po ohlaseni, pripadne pocas
ohlasovania (ICQ/telefon). Ten, komu chyba nevadi, jednoducho nespravi update a
ja mu ho tiez nutit nebudem.

>Proto se primarne ceka na reakci zakaznika -- proste kdo si
>nestezuje nema problem a je blbost mu nutit update takoveho balicku.
Ked sa stazuje 1 clovek, tak uz je to podla mna dovod opravit.

> Ja neco rikal o security? Ja rikam: -- koupil jsi si produkt, mas
>problem -> stezuj si na officialnim supportu.
Toto hovorit linuxovemu vyvojarovi je podla mna kontraproduktivne. Ked Red Hat
zakaznikov silou mocou deli na vyvojarov a nevyvojarov, tak je to podla mna k
ich skode, lebo sa na nich vyvojari vy***** (ani ja uz RH ani Fedoru na nove
masiny neinstalujem).

Inac aj ja nemam prilis ruzove skusenosti s redhatackou bugzillou. Vid:
https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/show_bug.cgi?id=86307
(update sposobil problemy, hned som poslal vzorovy bugreport a patch, RH to
opravil az za 2,5 tyzdna)

>	Karel
S pozdravom,
Peter

-- 
http://www.shurdix.org - Linux distribution for routers and firewalls


Dal¹í informace o konferenci Linux