ako nazriet na cudzi desktop ?

Kozo kozo na pobox.sk
Pátek Říjen 7 13:42:05 CEST 2005

z casu na cas by som potreboval vidiet ako vyzera cudzi desktop ..

existuje na to nejaky nastroj ? myslim nieco podobne VNC vo windows,
kedy uzivatel moze povolit pristup na svoju plochu a ja vidim, co robi a
mozem mu ukazat jeho mysou nejake veci ..

pozeral som xVNC, ale to ide trochu inym smerom. V mojom pripade
uzivatel na svojej stanici bezi vlastny desktop a Xserver a ja sa chcem
pozerat na jeho pracu. Nejde o nejake sledovanie, kludne moze pristup na
plochu povolovat per request, ide hlavne o to zdielanie pracovnej plochy
aj za cenu spustenia nejakej veci pred startom samotneho Xsevera, alebo
naloadovania nejakej kniznice (v ramci rozumnych moznosti)

pokial by to bolo nieco na styl Xnest, tak by to bolo idealne, ale
uspokojim sa aj s niecim hlupejsim ..

mate niekto nejaky tip ?

--
Kozo