Fedora 3 && Nvidia driver

Tomas Crhonek crhonekt na seznam.cz
Pátek Říjen 7 15:58:34 CEST 2005

Dne pátek, 7. října 2005 15:32 Miroslav BENES napsal(a):
> Přeji krásný víkend !

Zdravím

> Rád bych se zeptal, jak se dá (co nejjednodušeji) nainstalovat na FC3
> ovladač pro Nvidii. Rád bych ji měl z RPM balíčku, ale potřeboval bych
> si ji vždy sestavit proti aktuálnímu kernelu, který si ale budu

Nevím, jestli moduly z balíčku pojedou na custom jádře...

> překládat sám (anžto mi distribuční nevyhovuje - chybí mi podpora ntfs
> apod.)

Na NTFS existuje taky balíček s modulem (je v livna.org repositorech).

> Kromě balíčku "kernel" se má ještě stahovat a instalovat "kernel-smp"
> (proč ?? toto je jednoprocesorová mašina), mají se stahovat NVidiacké
> knihovny ve dvou verzích najednou (7676/7167) apod.

Ano, tohle se občas stane, já to řeším tak, že si jednotlivé balíčky vybírám
přes synaptic.

> Takže co s tím - jak to řešíte vy ? Jediná rozumná cesta, která mě
> napadá, je ustoupit od RPM balíčků a použít binární instalační balíček
> stažený přímo od NVidie. Což se mi ale zase nelíbí z estetických důvodů :)

Pokud bych chtěl mít co nejméně práce, tak si nainstaluji balíček
nvidia-graphics, který na základě aktuálního kernelu vybere nejnovější
balíčky s moduly pro nvidii a dál by se to mělo samo aktualizovat (nezkoušel
jsem).

A pokud to chci mít ještě jednodušší, tak si nainstaluji jeden balíček:
kernel-module-nvidia-`uname -r` (z livna repos). Ovsem ke kazdemu novemu
kernelu musím vybrat další balíček pro nvidia.

Já to řeším následovně:

vyberu nový kernel a k němu:

kernel-module-nvidia-`uname -r`
kernel-module-nfts-`uname -r`