ako nazriet na cudzi desktop ?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Říjen 9 14:49:21 CEST 2005

Kozo wrote:
> z casu na cas by som potreboval vidiet ako vyzera cudzi desktop ..
>
> existuje na to nejaky nastroj ? myslim nieco podobne VNC vo windows,
> kedy uzivatel moze povolit pristup na svoju plochu a ja vidim, co
> robi a mozem mu ukazat jeho mysou nejake veci ..

Zeptam se mozna blbe, ale VNC pro Linux vam nevyhovuje? :-)
Ja tedy pouzivam VNC verze 3.x Win-Win, Win-Lin, Lin-Win a funguje to. Jenom
Lin-Lin jsem to jeste nezkousel, ale to snad pujde take ;-)

Pokud byste to snad nemohl najit, tak je to tuhle
http://www.realvnc.com/products/free/4.0/download.html
nebo tuhle
http://www.realvnc.com/products/free/3.3.7/download.html

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz