ako nazriet na cudzi desktop ?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Říjen 9 21:23:18 CEST 2005

Kozo wrote:

> mozno sa spytam blbo ja, ale dokazete s VNC serverom zabezpecit
> pristup na svoju aktualne pouzivanu desktopovu plochu v pripade, ze
> sedite priamo za konzolou stanice, kde Vam bezi X-server ? Moje
> pokusy s VNC stroskotali na tom, ze sa spustila samostatna instancia
> xservera, ktora nemala s mojimi oknami a mojim desktopom nic spolocne.
Jo tohle :-)
No ja desktopovy linux zadny nemam a jak to ma vyresene ten jediny uzivatel,
kteremu se obcas z mych widli hrabu v jeho desktop linuxu to opravdu
netusim. Vim pouze, ze se mu VNC server nespousti automaticky, ale musi ho
odstartovat rucne. Takze kdyz se mu prestanu vrtat v jeho PC, tak VNC zase
ukonci. Pokud vim, tak lze ve VNC serveru nastavit jednak pristupove heslo a
za druhe, ze se ma uzivatele dotazat zda povolit prichozi spojeni. Doslova
se ta volba jmenuje
"Prompt local user to accept incomming connections"
Pak je tam jeste nejaka volba
"Never treat new connection as shared"
To by snad mohlo stacit, nebo jste narocnejsi?

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz