TinyDNS debugging (neodpovida na dotazy)

mivi na centrum.cz mivi na centrum.cz
Pondělí Říjen 10 07:40:16 CEST 2005

Dobry den, mam tinydns server a ten prestal komunikovat. Zkousel jsem se
jej dotazovat primo pomoci "dnsq t fqdn s" a ruznych dalsich utilit, ale
tam se cca pul minuty nic nedeje a pak skonci a nic neohlasi, pouze
<pre>
1:mojedomena.com
timed out
</pre>
Jedine co funguje, je kdyz pomoci tinydns-get zkusim dostat odpoved na
zaznam primo z data.cdb, tam vrati odpoved v poradku. Ostatni nastaveni
site vypada v poradku, na ruzne konkretni ip adresy pingnu bez problemu. V
logu jsem neobjevil nic, netusim vubec ceho bych se mel chytnout. Pokud
nastavim cizi DNS server, tak funguje taky dobre, cili chyba bude asi v
samotnem DNSku...
Dekuji moc za jakoukoliv pripadnou radu.