vhodnejsia graficka karta s 3D akceleraciou pre linux (nvidia kontra ATI)

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Říjen 10 09:35:30 CEST 2005

Dne pondělí 10 října 2005 07:52 Kilian Igor napsal(a):
> Rad by som vedel ci existuje nejaka graficka karta, ktora ma plnu
> podporu 3D akceleracie priamo v default kerneli distribucie bez nutnosti
> doinstalovavat nieco a to z kariet Nvidia a ATI.

Pokud se bavíme jenom o katuálně dostupných ATI a Nvidia, tak pouze Radeon až
do modelu 9250. Výhledově potom i vyšší modely Radeonů (v CVS už podpora je).

> Tak isto by ma zaujimal rozdiel podpory 3D pre karty nvidia a ati.
> Zatial som mal take skusenosti, ze nvidia je pre linux lepsie
> podporovana a aj stabilnejsia.

Pokud se pořád bavíme o opensource 3D ovladačích, tak ty Nvidia těžko mohla
mít lepší, protože žádné nikdy neexistovaly.

Ctirad