RE: Optimální využití paměti?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Říjen 10 12:41:53 CEST 2005

Pavel Kankovsky <mailto:peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:

> Zapomnel jste rict, kolik mel ten stroj RAM. ;)

512MiB - tato informace byla uvedena v prvním příspěvku na toto téma. (proto
mluvím o TOM stroji a TOM kernelu)

	A ještě dodám, že zmíněná binárka s RSS 200MiB měla sama o sobě 30kB
(pravda v Perlu + cca 1MiB v modulech) a natahovala cca 25MiB textových
souborů, které dále zpracovávala. Ano jedná se o řádně vykrmený SpamAssassin
3.0.4:-)