filesystem problem, nebo disk

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pondělí Říjen 10 14:04:43 CEST 2005

On Mon 10. October 2005 12:21, URBAN Leos wrote:
> Ahoj,
>
> za posledni pulrok se mi uz asi potreti stalo, ze dojde k poskozeni
> filesystemu ext3 na mem notebooku ASUS M6 s 60GB diskem Hitachi
> HTS548060M9AT00 a operacnim systemem Fedora Core 3, posledni update.

Nerad to rikam, ale Hitachi podle me neumi delat notebookove disky. Z
peti co jsem kdy mel dva nefungovaly vubec a tri odesly do pul roku
(jeden hned druhy den). Ted mam samsung a dve toshiby a s nimi jsem
nikdy nemel problem!

Hitachi - 3x 40 gb na 5400 rpm, 1x 40 gb na 4200 rpm, 1x 60gb otacky si
nepamatuji
Toshiba - 40 gb na 540rpm, 60 gb na 5400rpm
Samsung - 60 gb otacky nevim z hlavy, ale asi 4200 (vzal jsem jediny co
meli na sklade po umrti jednoho z hitachi disku)

Mozna ma nekdo jine zkusenosti, ale tohle jsou me...

--
Pavel Benisek
Configuration successful.  Now type 'make' and pray.