vhodnejsia graficka karta s 3D akceleraciou pre linux (nvidia kontra ATI)

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pondělí Říjen 10 16:21:04 CEST 2005

dakujem. takze z low-endovych graf. kariet som zatial vybral dve
(obidve maju pasivne chladenie, takze hluk by nemal byt ziadny):
1, MSI GeForce FX5200 128MB TDLF
2, ATI Radeon 9250 128MB

V cene je minimalny rozdiel a ak uz s ATInami uz nie su problemy,
tak zatial je vitazom cislo 2. Co som pozeral rozne konfery, tak
viac problemov v linuxe popisuju s ATI kartami. Mozno je to len
moje subjektivne videnie.
Jedine co ma taha k volbe cislo 1 je podpora DX9 a OpenGL 1.4 a
AGP8x (podla popisu ATI ma DX8.1 + nieco s DX9, AGP2x a verziu
OpenGL som sa na site Saphire nedopatral).

Ak niekto vlastni vyssie spominanu kartu ATI prosim o vyjadrenie
ci su s nou nejake problemy pod linuxom. Dik.

Igor