vhodnejsia graficka karta s 3D akceleraciou pre linux (nvidia kontra ATI)

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Pondělí Říjen 10 20:45:36 CEST 2005

On Mon, 10 Oct 2005, Petr Vojnar wrote:

> A taky vas k te 5200 taha 64 bitu misto 128 u 9250? :-)
>
> PV

Tak pardon, ona je ta 5200 i 128 bitova. Ale u te 9250 ste se asi podival
trosku vedle...

http://www.sapphiretech.com/en/products/graphics_specifications.php?gpid=59

,,Supports the AGP 8X and AGP 4x standard...''

,,Full support for Microsoft. DirectX. 8.1 and DX9 compliance and the
latest OpenGL. functionality'' (i kdyz je otazka co myslim tim latest, ze
:-)))

A taky je pravda, ze specifikace vyrobce se musi brat s rezervou.

PV